keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

A Beautiful Body- Haaste

Haaste heitetty kehään ja nyt päivän miettiessä uskallaudun mukaan.


 Minä olen yleensä peitellyt vartaloani, hävennyt näyttää sitä. Laihdutuksen jälkeen on ollut vaikea sitä silti ottaa omakseen. Mutta nyt paljastan oman vartaloni, sen mitä olen ja miksi olen tullut.. Olen tullut äidiksi 3-vuotta sitten ja rakastan olla äiti ! Minulla on ihana tytär, jota rakastan ylitse kaiken.

 Minulla on nahkaa ja arpia, mutta voin silti olla kaunis. Jokainen ihminen on kaunis, ja ulkonäkö painaa liian paljon tässä maailmassa.

Ulkonäkö paineet ne on minulla, melkein kaikilla. Olen laihtunut paljon ja haluan elää hyvin & terveellisesti.
 Olen ylpeä siitä mitä olen, olen äiti !
Sellaista asiaa on turha hävetä. Lapset tuovat elämään merkitystä.

6 kommenttia: